Affiliate marketing

Az affiliate marketing egy teljesítmény alapú online hirdetési módszer, ahol a reklámozó nem fizet idő- vagy felületarányosan, vagy az átklikkelések, leadek után hirdetési díjat, hanem – hasonlóan a Cost per action árazáshoz – kizárólag a tényleges tranzakciók, konverziók után ad jutalékot a médiatulajdonosnak. 

Utoljára szerkesztve: 2022. május 23.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!