Reszponzivitás / Reszponzív webdizájn

A weboldalak különböző eszközökön, kijelzőméreten való optimális megjelenési képességét, rugalmasságát nevezzük a UX-ben reszponzivitásnak. A cél, hogy mobil, tablet, notebook vagy asztali monitoron is egyaránt fogyasztható módon, arányosan jelenjenek meg a böngészőben a weboldalak tartalmai, ezért egzakt méretek helyett arányokkal írja le a megjelenő elemeket és egymáshoz való elhelyezkedésüket.

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!