A/B tesztelés

Az A/B tesztelés alapvetően egy marketingmódszertan, melynek segítségével weboldalak, interfészek, UI/UX tervek fejlesztéseit lehet lépésről lépésre mérni az éles bevezetés előtt.

Ehhez egy fókuszcsoport tagjait kétfelé választják és azonos tartalomból különböző verziókat mutatnak nekik. A kiértékeléskor összevetik a két szegmens konverziós vagy egyéb teljesítményértékeit, így kiderül, hogy melyik verziót érdemes továbbvinni és melyiket érdemes kidobni. 

Utoljára szerkesztve: 2022. április 17.

Kapcsolódó témák




Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!