Marketing

A marketing egy átfogó fogalom, amely alá bármely olyan tevékenység besorolható, amely a vásárlók igényeinek kielégítését célozza. Ide tartozik pl. a vásárlói igények megismerése piackutatás alapján, az értékesíteni kívánt szolgáltatás vagy termék jellemzőinek meghatározása, az árazás kialakítása, az értékesítés megszervezése és annak támogatása, azaz a teljes céges kommunikáció.

E szerteágazó tevékenységek és a tevékenységeket szolgáló eszközök (pl. EDM, online hirdetés, tartalommarketing stb.) közül az egy adott feladat végrehajtásához felhasználtak elnevezése a marketingmix.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 26.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!