Online hirdetés

Napjainkban – a kkv szektor cégeinek körében – a legdinamikusabban növekvő reklámozási forma az online hirdetés. Kiválóan célozható, szövege, vizuális megjelenése gyorsan és olcsón változtatható, akár pár ezer forinttal is elindítható. Nem utolsósorban az így elért potenciális vásárlók egy kattintással és online fizetéssel azonnal valóságos vevővé válhatnak – azaz a felhasználók útja (szakszóval marketingtölcsér) leegyszerűsödik.

Az online hirdetések leggyakoribb formái az elektronikus direktmarketing, a kereső- és közösségimédia-hirdetések, natív hirdetések, valamint a display (jellemző módon programozott banner) hirdetések.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. április 17.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák





Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!