Display hirdetés

Az online hirdetések világában display-nek számít a legtöbb olyan formátum, amelynek célja a felhasználó figyelmének felkeltése (a szó angolul eredetileg kirakati megjelenítést, bemutatást jelent). A hír- vagy szórakoztató portálok felületein ma már programozott piactereken keresztül megjelenő reklámok, bannerek, mozgóképes vagy szöveges hirdetési megoldások túlnyomó része display hirdetésnek minősül.

Utoljára szerkesztve: 2022. május 23.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!