Banner

A bannerek az online hirdetési formátumok között a weboldalak nagyobb, egybefüggő felületeit kitöltő és/vagy eltakaró megoldások (a szó angolul eredetileg lobogót, transzparenst jelent).

A banner az egyik legelső display hirdetési eszköz, és bár mára népszerűsége kicsit megkopott a különböző kereső- és közösségi médiás hirdetési megoldások térnyerésével, a programozott értékesítés megoldásokkal még ma is fontos online marketingeszköznek számít.

Utoljára szerkesztve: 2022. május 23.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!