Retargeting

A retargeting egy – a remarketing eszköztárán belüli – egyszerű és hatékony e-kereskedelmi megoldás. Lényege, hogy a weboldal látogatójának vagy egyéb módon azonosított felhasználónak más felületeken újra megjelenítik az adott hirdetéseket

A látogatás többnyire egy aktív érdeklődést jelöl, ami miatt érdemes ennek a célcsoportnak sűrűbben ismételve megjeleníteni a hirdetést, mert nagyobb a valószínűsége a konverziónak, vásárlásnak, mint egy általános szegmensen belül. 

 

Utoljára szerkesztve: 2022. április 17.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!