Konverzió

Az online hirdetések sokszor valamilyen közvetlen cselekvésre – átkattintásra, vásárlásra – próbálják rábírni a felhasználókat. Konverziónak azt nevezik, amikor ez sikerül is. Mivel ez mérhető, ezért számos online reklámárazási modell (CPC, CPA vagy CPL árazás) is erre alapul.

A konverziós arány fontos mutató, hiszen azt mutatja meg, hogy az adott hirdetés hatékonyan teljesít-e – ezért gyakran tesztelik a különböző hirdetéseket.

Utoljára szerkesztve: 2021. november 21.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!