CPA / Cost per action / PPS / Pay per sales

A CPA (vagy PPS) olyan online hirdetési árazási forma, melynél a hirdető csak akkor fizet, ha a felhasználó a weboldal (vagy jellemző módon webáruház) felületére lépve elvégzi az előre rögzített akciót: pl. vásárol.

Természetesen más felhasználói aktivitások is mérhetők és alkalmazhatók: ilyen pl. a leadeket díjazó CPL árazás.

Utoljára szerkesztve: 2021. november 26.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!