CPL / Cost per lead

A lead olyan valakit takar, aki érdeklődik az általunk kínált termék iránt, és ismerjük az elérhetőségét is (pl. megadta e-mail-címét vagy regisztrált egy eseményünkre) is. A CPL egy olyan online hirdetési árazás, ahol reklámozóként ezekért a leadekért fizetünk csak – hasonlóan a CPA árazáshoz, ahol már magáért a vásárlásért kap a hirdetési felület díjat.

Mivel a CPL esetében személyes adatokkal is dolgunk van, így be kell tartanunk a GDPR előírásait is!

Utoljára szerkesztve: 2022. február 26.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!