Remarketing

A remarketing egy kifinomult e-kereskedelmi gyakorlat, mely a weboldalt vagy a webáruházat már felkereső, vagy valamilyen tranzakciót korábban befejező vásárlók után nyúl később más felületeken, display hirdetési csatornákon vagy épp a Facebookon keresztül. 

Egy első látogatás alkalmával ugyanis jellemzően nagyon alacsony a konverziós érték, a remarketing abban segít, hogy az eddig a marketingtölcsérben valahol elvesző forgalmat is hasznosíthassák a kereskedők. 

 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!