E-kereskedelem / Online értékesítés

A digitalizálódó világ egyik legnagyobb hatású trendje a hagyományos, fizikai értékesítést részben vagy tisztán online jelenléttel helyettesítő e-kereskedelem megjelenése és növekvő térhódítása. 

A vásárló boldog, hiszen fel sem kell állnia kedvenc karosszékéből ahhoz, hogy valamit megvásároljon egy webáruházban, az eladó pedig részint a hagyományos boltok költségein spórolhat, részben – ha jól boldogul az online hirdetési eszközökkel – szinte az egész világot potenciális piacnak tekintheti. A vásárló közvetlen elérhetősége (D2C) ráadásul kikezdi a hagyományos B2C modelleket is, hiszen az online térben gyakran nincs szükség közvetítőre.

 

Utoljára szerkesztve: 2021. november 9.

Kapcsolódó témák




Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!