B2C / Business To Consumer / Lakossági értékesítés

Amikor egy cég nem üzleti felhasználókat, hanem alapvetően lakossági ügyfeleket, fogyasztókat céloz, B2C, tehát Business to Consumer értékesítésről beszélünk. A B2C esetében a termék gyártója és fogyasztója között általában közvetítők (nagy- és kiskereskedők) is állnak (kivéve az online kereskedelemben terjedő D2C modelleket).

A B2C marketingjében fontos szerep hárul magára a márkára és a hagyományos vagy online hirdetési felületek, közösségi platformok használatára.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. április 29.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!