B2B / Business To Business / Üzleti Értékesítés

Egy cég termék- vagy szolgáltatásértékesítésének többféle célcsoportja és vásárlója lehet: minden olyan tevékenységet, melynél egy cég egy másik vállalkozásnak értékesít, B2B, azaz Business to Business tevékenységnek nevezünk.

Ebben az esetben – ellentétben a hagyományos lakossági eladásokkal, de hasonlóan a terjedő direkt értékesítéshez -- az üzletet az eladó jellemzően közvetlenül, közvetítő nélkül köti meg vevőjével, ami értelemszerűen más marketingeszközök (pl. PR, személyes kommunikáció) alkalmazását igényli.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. április 29.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!