Webanalitika

A webanalitika a weboldalak felhasználóitól származó viselkedési adatoknak a mérése és elemzése. A mérések tipikusan azt vizsgálják, hogy mennyi és milyen látogató érkezett egy weboldalra, mennyi időt töltött ott, mennyi oldalt nézett meg és történt-e valamilyen konverzió, aktivitás.

A kisvállalati világban a legelterjettebb analitikai eszköz a Google Analytics.

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!