CPC / Cost per Click / CT / Clickthrough

A CPC esetében csak azokért a reklámmegjelenítésekért fizetünk, melyre ráklikkel az adott oldal látogatója (és így átlép a mi oldalunkra). A CPC árazást az online hirdetések világában elsősorban a keresőmarketing világában használják.

Utoljára szerkesztve: 2021. november 26.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!