SEM / Search Engine Marketing / Keresőmarketing

A legjobb céges weboldal sem ér semmit, ha nem találják meg a reménybeli vásárlók, ügyfelek, ezen segíthetnek a különböző online hirdetési eszközök, és ezen belül a keresőt felhasználó marketingmegoldások, melyek közül a legelterjedtebb Google Ads.

A keresőmarketing alapelve egyszerű: a hirdető meghatározza azokat a kulcsszavakat, illetve kulcsszó-kombinációkat, amelyek a legjobban leírják a termékét, szolgáltatását, és ezeket „tudatja is” a keresővel. Alapvetően két ilyen eszköz terjedt el: a keresőoptimalizáció (SEO) és a keresőhirdetés (SEA).

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!