Google Ads

A keresőmarketing megoldások szerte a világon, de itthon különösen a Google Ads rendszerének használatát jelentik. A rendszerben beállítható a hirdetések célcsoportja, illetve elemezhetők a használandó kulcsszavak, keresőkifejezések is. Az egyes kulcsszavakat a Google Ads aukciós modellben értékesíti: azok a kulcsszavak, amelyekhez sokan szeretnék kötni hirdetésüket, egyben drágábbak is, de fontos, hogy mindig csak valamilyen felhasználói aktivitás után kell fizetnünk (például CPA és CPC árazás).

A Google Ads kínálatában a keresőhirdetés megoldásokon túl megtalálhatók a programozott display- és Youtube-videóhirdetések is.

Utoljára szerkesztve: 2022. május 23.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!