SEA / Search Engine Advertising / Keresőhirdetés

A keresőmarketing eszköztárának – a keresőoptimalizálás mellett – másik alapvető eszköze a keresőkben (alapvetően a Google-on) történő hirdetés.

Ehhez először meg kell határozni azokat a kulcsszavakat, kulcsszó-kombinációkat, amelyek a legjobban leírják a hirdetendő témát, elkészíteni magát az (általában szöveges) hirdetést, és végül a hirdetési rendszerben beállítani a kampányt (mely gyakran kattintásonkénti, azaz PPC – pay per click – árazású). Ezt követően, ha valaki a megadott kulcsszavakra keres, a találatok között kiemelt helyen meg fog jelenni a hirdetésünk. 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!