Közösségimédia-hirdetés / Facebook-hirdetés

A különböző közösségimédia-platformok – Magyarországon szinte egyeduralkodóként a Facebook – felhasználóik adatai alapján minden korábbinál jobban célzott hirdetési megoldásokat kínálnak a hirdetők részére, legyen kommunikációs céljuk a márkaismertség növelése, közvetlen elérés (azaz leadek) megszerzése vagy egyszerűen saját Facebook-profiljuk bevezetése.

A hirdetők részletesen meghatározhatják, hogy milyen célcsoportba tartozó felhasználók találkozzanak reklámjaikkal, melyek eléréséről részletes adatokat és statisztikákat is kapnak. Korábbi vevőik vagy érdeklődők elérésére kiváló remarketingeszközt biztosít a Facebook-pixel alkalmazása is.

 

 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 26.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!