Közösségimédia-jelenlét / Facebook-profil / Poszt

Egyre több vállalkozás saját honlap fejlesztése mellett (sőt gyakran helyett) inkább Facebook-profilját (vagy elsősorban egyes kreatív iparágakban Instagram-oldalát) tekinti online jelenléte elsődleges felületének. 

A megjelenés célja lehet csak annyi, hogy röviden bemutassa a vállalkozást (hol és mikor van nyitva), de lehet kifejezetten márkaépítést célzó, leadgyűjtő, közvetlen értékesítést támogató tartalom is – ezek népszerűsítéséhez ugyanakkor a Facebook egyre erőteljesebben a fizetett eszközök felé tereli üzleti felhasználóit. Bármi is legyen a megjelenés célja: a folyamatos tartalomgyártás külön szakma, érdemes tehát profikra bízni.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!