Tartalommarketing / Content Marketing

A marketing eszköztárában tartalommarketingnek nevezzük a különböző tartalmak – legyen az szöveg (pl. blog, Facebook-poszt), kép, video vagy éppen egy podcast – előállítását és terjesztését. 

Miközben fontos, hogy ne legyen unalmas, a content marketing célja mégiscsak mindig az információátadás: újszerű, innovatív termékek (pl. szoftverek) esetén különösen fontos, hogy vevőnk értse, mi is az, amit el szeretnénk adni neki.

 

Utoljára szerkesztve: 2021. december 14.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák




Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!