Blog

A blog praktikusan egy időrendbe rendezett, címkézett internetes napló. Sokszor magánszemélyek indítják, de gyakoriak a tartalommarketing-eszközként – elsősorban márkaépítéshez – használt céges blogok is: ezek akár a cég saját weboldalán is megjelenhetnek.

A szöveges blogok mellett népszerű formátumok a podcastok és a videóblogok, valamint ezek közösségimédia-megjelenései is.

Utoljára szerkesztve: 2021. november 21.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!