Vlog

Egy vállalkozás tartalommarketingjében a blog (szöveges) és podcast (többnyire hang, ritkán videó) tartalmak mellett egyre népszerűbb eszköz a vlog, azaz a videoblog. Legyen az egy tutorial videó vagy szakértői beszélgetés egy a felhasználókat (és egyben potenciális vevőket) érdeklő témáról: egy jó videó akár a saját YouTube-csatornán, akár a céges Facebook-oldalon sokat tehet a márka ismertsége, jó híre érdekében, egyben növeli a vásárlók bizalmát.

Utoljára szerkesztve: 2022. április 17.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!