Natív hirdetés

Az olyan online reklámokat, melyek megjelenésükben, vizuális és tartalmi jegyeikben szoros kapcsolatban vannak azzal a médiakörnyezettel, ahol megjelennek, natív hirdetéseknek nevezzük (pl. ilyen egy pecás szakoldalra készített horgászbot-bemutató).

A natív hirdetések sokak szerint igazából tartalomként eladott hirdetések, és mint ilyenek, megtévesztik a felhasználót, ugyanakkor egy valóban informatív tartalommarketing- vagy influenszerkampány részeként és persze a hirdetés tényét nem elhallgatva bőven van helyük a nap alatt.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!