Programozott Hirdetés / Programmatic

Napjainkra a display típusú online reklámok jelentős részét programozott piactereken (mint a Google Ads vagy a magyar HOPPEX) keresztül jelentetik meg, ahol a hirdetők (azaz a vevők, ismerve a célcsoportjukat és hirdetési büdzséjüket) és a médiatulajdonosok (azaz a hirdetési felületeket felajánló eladók) üzleteiket számítógépes programokon keresztül kötik meg egymással – hasonlóan az értékpapírok tőzsdei kereskedelméhez.

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!