EDM / Elektronikus direktmarketing

Az EDM saját vagy vásárolt címlistákra – elsősorban e-mail vagy mobilüzenet formájában – kiküldött, jellemzően szöveges reklámcélú üzeneteket jelent. Ma is népszerű online hirdetési forma, ugyanakkor vigyázni kell arra, hogy EDM üzeneteink nehogy a jogszabályok által tiltott kéretlen üzenetnek, azaz spamnek minősüljenek.

Utoljára szerkesztve: 2021. november 26.

Kapcsolódó témák


Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!