Szoftverergonómia

Az ergonómia egy tudományág, ami az ember és más rendszerek közti interakciók minőségével foglalkozik, célja az ember kényelmének fokozása, illetve a teljesítmény növelése. Ezen belül a szoftverergonómia a szoftverek fejlesztésének egyik területe, célja az emberi igényekhez való alkalmazkodás támogatása, a használhatóság javítása. Szempontjai kiterjednek a használat sebességére, a dizájnra, a működés logikájára és a felület megtanulhatóságának gyorsaságára.

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!