CRM / Customer Relationship Management / Ügyfélkapcsolat-menedzsment

Egy vállalkozás ügyfél- és megrendelés-nyilvántartását természetesen akár egy kockás füzetben is vezethetjük, de egy korszerű, akár felhő alapú, SaaS rendszerű CRM előnyei már néhány tucat vásárlónál is egyértelműek. 

E rendszerek ugyanis a marketing, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, vagy akár a készletnyilvántartás minden folyamatát integráltan tartalmazhatják úgy, hogy a szervezet minden erre jogosult munkatársa hozzáférhessen a potenciális és aktív ügyfelek mindenféle adatait tartalmazó adatbázisokhoz.

Utoljára szerkesztve: 2022. január 14.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák







Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!