SLA / Service Level Agreement / Szolgáltatásiszint-megállapodás

Az SLA meghatározza a szolgáltatási szintet, minőséget és rendelkezésre állást, melyet egy ügyfél a beszállítótól, szolgáltatótól elvárhat. A szerződésben kifejtésre kerül, hogy milyen metrikák és KPI-ok alapján mérendő az informatikai rendszer teljesítménye és milyen kötbért, kártérítést kell fizetnie az IT-szolgáltatónak, amennyiben a kialkudott feltételeket nem sikerül teljesíteni. 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák




Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!