Ügyfélélmény / Fogyasztói élmény

A fogyasztói élmény röviden azt jelenti, hogy a vásárló mennyire elégedett magával a termékkel vagy szolgáltatással és messze nem utolsósorban a vásárlás menetével: jókor és jó információt kapott-e az eladótól, könnyű, kellemes volt-e a vásárlás folyamata, azt és úgy kapta-e a vásárló, amit ígértek neki, és ha valamiben hibázott az eladó, úgy azt gyorsan és kedvesen oldotta-e meg.

Mindez különösen hangsúlyos az online értékesítés esetében, hiszen itt a személyes kapcsolatokat és segítségnyújtást egy webshop felhasználói felületei, chatbotok és szállító cégek pótolják.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 27.

Kapcsolódó témák





Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!