Lookalike közönség / Hasonmás közönség

A lookalike közönség egy olyan adatelemzésen alapuló célzási módszer a közösségi oldalak (pl. a Facebook) hirdetési rendszerén belül, mely a hirdető által előzetesen összegyűjtött lista (pl. hírlevél-feliratkozók, webshopmegrendelők) alapján megkeresi a közösségi oldalon belül a listán szereplőkhöz leginkább hasonlító személyeket.

Egy e-mail-cím alapján beazonosított kör tagjainak aktivitása, érdeklődése és hálózata alapján szűrve valószínűbb, hogy a célzott hirdetések hatékonyabbak és eredményesebbek lesznek, mint pl. egy egyszerű display hirdetési kampány.

 

Utoljára szerkesztve: 2022. február 26.

Ha részletesebben is olvasna a témáról partnerünk, a Start Up Guide Galaxis fogalomtárában, kattintson!

Kapcsolódó témák



Kapcsolódó gyűjtemények

Utoljára megtekintett definíciók

Oldalunk célja a tájékoztatás. Minden tartalmat a legnagyobb gondossággal állítottunk össze és rendszeresen ellenőrzünk, az itt szereplő információk azonban nem tekintendők konkrét helyzetekre vonatkozó üzleti, jogi tanácsadásnak, az információk alkalmazásából fakadó bármilyen jogi következményért a kiadó felelősséget nem vállal.

Hivatalos állásfoglalásért mindig forduljon az illetékes hivatalhoz, ha tanácsadásra van szüksége a megfelelő szakértőhöz!